poniedziałek, 1 października 2012

Pierwsze bento koty za płoty, a z nim kłopoty!


Jakiś czas temu pisałam o swoich planach zabierania ze sobą posiłków. I oto przyszedł 1 października a wraz z nim moje pierwsze bentowanie :). 
A kłopoty z tytułu notki? Oczywiście techniczne! Już wiem, że do swojego bento (ze sklepu Bentomania) mogę zmieścić mniej, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Powód jest prosty i swego czasu uświadomiła mi go Monika z Bento po polsku, ale oczywiście musiałam się nauczyć na własnym błędzie ;). Otóż dwupoziomowe bento ma taki minus, że przez pokrywkę w górnej części i pięterko trzeba zapakować 'niższe' jedzenie niż wskazywałaby na to wysokość pudełka. Tym samym szarlotka mojej babci uległa zgnieceniu, ale przynajmniej następnym będę już o tym pamiętać.
Poniżej moje pierwsze, szybkie i proste bento, które zabrałam na swój pierwszy dzień praktyk :).
A w nim: kawałki kabanosa, pomidorki cherry, wafle kukurydziane i twarożek z papryką; szarlotka od mojej babci :) i kawałek banana. 
Miłego wieczoru!

6 komentarze:

Capacitier on 1 października 2012 19:43 pisze...

O fajnie, że będziesz bentować ;)

Oliko on 2 października 2012 09:46 pisze...

Niestety, to znany ból bento:D Ale kiedy nabierasz wprawy zamykasz bez problemu i odkrywasz że mieścisz więcej niż wcześniej ;)

olć on 2 października 2012 10:17 pisze...

muszę kombinować. np. wiem już też, że wafle w bezpośrednim towarzystwie serka kończą jako wafle rozmięknięte ;). trzeba bentować i uczyć się dalej!

Loreta - Kulinarna Ja on 2 października 2012 12:38 pisze...

świetne Ci wyszło!

Lola`s clothes on 29 października 2012 18:34 pisze...

kiedyś dużo czytałam o sposobach bentowania, chyba też zacznę jak w końcu dostane pracę. Świetnie Ci wyszło

Monika on 30 października 2012 23:51 pisze...

Ooo, jak miło! Bardzo mnie cieszą te "pierwsze koty". A z tymi nie domykającymi się pudełkami to prawda. Właśnie dlatego nauczyłam się nie tylko lepiej "upychać" jedzenie, ale też lepiej wybierać bento-boxy :)

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting