poniedziałek, 21 listopada 2011

Kto pisze na pasibrzuchach? :-)


Z okazji natknięcia się na blogach na nową falę nagród i nominacji postanowiłyśmy napisać coś o sobie. 7 losowych faktów dwóch ponętnych pań to razem 14 ciekawostek, które mam nadzieję, czytelnicy pasibrzuchów (zwłaszcza ci, których na razie znamy tylko z blogosfery) dowiedzą się o nas czegoś ciekawego. Na deser wspólna fotka z soboty :) 


KAROLA - 7 faktów o mnie
1. Kiedyś przez 2 lata byłam wegetarianką, z ruchem wege i przyległościami sympatyzuję do dziś.
2. Moim najprawdopodobniej nieosiągalnym marzeniem są: doktorat komparatystyczny, praca na uczelni i utrzymywanie się z wykładania literatury.
3. Straszliwie irytuje mnie pisanie o kocu, książce i herbacie zawsze wtedy, kiedy w kalendarzu zaczyna się jesień. Ludzie, czytajcie cały rok!
4. Gazety czytam regresywnie, od ostatniego artykułu do pierwszej strony.
5. Podobno jestem strasznie zasadnicza, złośliwa i niemiła, ale nie wierzcie w to. Najgorsze, że Ola też tak twierdzi :(
6. Najczęściej chodzę w spódnicach i sukienkach, uwielbiam second-handy gdzie kupuję od zawsze.
7. Uwielbiam herbaty i codziennie mierzę się z trudami życia z termosem w torbie, co równoważy nasze temperamenty, bo druga prowadząca bloga to kawosz :)



7 faktów o OLĆ :)
1. Nie wypiję herbaty, w której pływa 'szczurek'.
2. Mnie też marzy się doktorat - z fonologii! (ale wcześniej praca magisterska ;))
3. Farbuję włosy od tylu lat, że nie bardzo pamiętam, jaki mają naturalny kolor.
4. Lubię czytać gazety kiedy biorę gorącą kąpiel.
5. Uwielbiam robić niespodzianki!
6. Wolę teatr niż kino, a mimo to częściej oglądam filmy niż spekatkle.
7. W wolnych chwilach zaglądam do studia Radia Aktywnego, zwykle w piątki między 18 a 20 ;).


Ola na pierwszym planie, ja złowrogo zaczajona tuż za nią :-) Miłego dnia wszystkim naszym czytelnikom! :-)

7 komentarze:

olć on 21 listopada 2011 17:46 pisze...

ktoś tu zmienił swoje punkty ;)
ps.ja lubię herbatę i kawę mniej więcej tak samo... zresztą, patrz mój pkt 1. - jest o herbacie, nie o kawie ;)
zdjęcie <3

Monia on 21 listopada 2011 20:28 pisze...

skąd ta fotka? :) jest cudna :)

Anonimowy pisze...

Co to jest szczurek w herbacie? :-D - Kamcia

Agata Chmielewska (Kurczak) on 22 listopada 2011 09:27 pisze...

ja też kawosz i to czasem aż za kawowy

olć on 22 listopada 2011 09:58 pisze...

@Monia - u Kamci :)
@Kamcia - szczurek to po prostu torebka z herbatą ;)
@Aga - właśnie piję kawkę... :)

katarzynka on 24 listopada 2011 10:47 pisze...

Herbata ze szczurem jest straszna, a szczur bywa złośliwy :) Zwykle przykleja się taki do ścianki kubka, a jak człowiek chce się napić to znienacka atakuje i uderza w nos!
Zdecydowanie lepiej unikać.
PSsss. Fajnie tu u Was :)

ŁAKOMCZUCHY on 25 listopada 2011 15:56 pisze...

Tak jak Karola - gazety zawsze od tyłu.
Z Olą się zgadzam w kwestii filmów i teatru - to jak opinia wyjęta z moich ust :)

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting