sobota, 28 stycznia 2012

Koktajl bananowy - dobry na sesję ;)


Ja już trudy sesji mam za sobą, ale niektórzy na pewno mają jeszcze kilka egzaminów na głowie.
Pamiętajcie, że nie samą nauką człowiek żyje ;) i nie ograniczajcie wtedy jedzenia! Picie samych napojów energetyzujących i zajadanie chipsów czy paluszków nie wystarczy.

Oczywiście ten koktajl do zdania wszystkich egzaminów również nie wystarczy ;), ale na pewno umili ten czas, a banany mają w sobie potas no i oczywiście 'naturalne' cukry. Polecam! Jest prosty, szybki (więc nie stracicie dużo czasu przeznaczonego na naukę ;)) no i pyszny!

Koktajl bananowy (2 porcje)
0,5 litra mleka
2 dojrzałe banany
łyżka miodu
łyżeczka cukru (opcjonalne)
łyżeczka soku z cytryny
cynamon


Miksujemy banany, mleko, miód, cukier i sok z cytryny. Wierzch posypujemy cynamonem.
Tadam! :)


No i - POWODZENIA! :)

5 komentarze:

Russkaya on 28 stycznia 2012 11:51 pisze...

Ale Ci dobrze, że już mam ten gorący czas za sobą :)
U mnie ostatni egzamin w poniedziałek, a potem ferie (o ile zdam) :P
Bardzo często robię takie koktajle, właśnie obowiązkowo z cynamonem. Dodaję też siemię lniane i otręby, żeby pożywniejszy był :)
Ach, pychota!
Pozdrawiam!

zROCKowAna on 28 stycznia 2012 21:24 pisze...

Brakuje mi w tym koktajlu... truskawek! :)

Lovelykate on 28 stycznia 2012 23:17 pisze...

Przepysznny koktajl. Na 100% pomoże w sesji :)

olć on 29 stycznia 2012 17:42 pisze...

Russkaya - ja akurat za otrębami nie przepadam, ale chyba drugi Pasibrzuch lubi :)
Ana - oo tak! ale nie mrożone [*]
Lovelykate - mi pomógł, wszystko zaliczone! :)

Marta on 3 lutego 2012 17:49 pisze...

Dobrze ze w zimie zawsze mozna dostac banany. Fajny przepis :)

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting