środa, 24 sierpnia 2011

2. Roladki z kraba i awokado


Skoro już się przemogłam, aby coś tu napisać, to idę za ciosem!


Roladki zobaczyłam kiedyś w programie Nigelli Lawson i przepis próbowałam powtórzyć 'z głowy' - jak się później okazało, zapomniałam o sałacie. Jednak i bez niej roladki są przednie! Podam składniki w takich proporcjach, z jakich ja skorzystałam.


Składniki:
  • 1 opakowanie paluszków krabowych (200g)
  • pół awokado (musi być dojrzałe, miękkie)
  • 2 łyżki majonezu
  • kilka kropel oleju sezamowego
  • kilka kropel soku z cytryny
  • łyżeczka wasabi (myślę, że można więcej - roladki wcale nie były zbyt ostre).
  • 4 pszenne tortille


Paluszki krabowe rozdrobnić widelcem. Dodać do nich majonez, wasabi, olej sezamowy, wymieszać.
Ułożyć na brzegu tortilli. Na 'masę krabową' kłaść kawałki awokado (najłatwiej łyżeczką), delikatnie skropić cytryną, aby nie zbrązowiało.
Tortille ściśle 'skręcić', a następnie przekroić ostrym nożem na 4 kawałki.
Gotowe :).






1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Próbowałam i potwierdzam ich smakowitość :) Przymierzam się właśnie do ponownego przyrządzenia.

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting