czwartek, 1 grudnia 2011

Pasta kanapkowa z łososiem


Oczywiście wędzonym :). 


Prosta i szybka w przygotowaniu, a do tego przepyszna (acz tylko dla miłośników wędzonego łososia - ja mogłabym jeść go garściami). Polecam do kanapek, ale nie tylko! *


Pasta kanapkowa z wędzonym łososiem:
  • 150g serka śmietankowego (typu Almette)
  • 100g łososia wędzonego
  • kawałek ogórka
  • szczypiorek
  • wasabi
  • sól
  • sok z cytryny
Łososia kroimy w drobną kostkę. Ogórka ścieramy na tarce o drobnych oczkach. Szczypiorek tniemy (nożyczkami! bardzo wygodny sposób, zaczerpnięty od Nigelli:)) na małe kawałki.
W misce mieszamy serek, ogórka i szczypiorek (posolone) oraz łososia (skropionego sokiem z cytryny). Dodajemy wasabi - ilość wg uznania.
Smacznego!

*pasta miała premierę na spotkaniu u Kamci - tam była podana w formie 'przystawki' - nadziałam nią pokrojonego w kilkucentymetrowe kawałki ogórka.  

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A ja już próbowałam! I cóż na to poradzę, że znów muszę pochwalić? Pyszna ta pasta! Jaka ta młodzież zdolna, pozdrawiam oba PASIBRZUCHY!. bb

Karola on 1 grudnia 2011 16:41 pisze...

ja też próbowałam, była pyszna! :) a łosoś zawsze mi się kojarzy z sushi, na które musimy się w końcu wybrać:)

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting