sobota, 10 grudnia 2011

Tequila Sunrise


Zapraszam was na eleganckie i pyszne drinki. Tylko dla fanów słodkich smaków, bo drink, dzięki grenadynie jest dość słodki. Nie dodajcie jej za dużo! Jeśli pamiętamy, że po tequili nie ma się kaca... :-) A czy wy, drodzy czytelnicy, lubicie drinki? Ja uwielbiam. Od pysznego ginu z tonikiem po takie ulepki jak dziś. Jeśli też relaksujecie się wieczorami przy szklaneczce tego i owego to zapraszam:)

Tequilla Sunrise
40ml tequilli (sprawdźcie na opakowaniu, czy skład to 100% agawy)
20ml grenadyny
kostki lodu
sok pomarańczowy

Do wysokiej i przeźroczystej szklanki (my niestety takiej nie mamy na stanie, stąd zdjęcie w szklance wygranej kiedyś w konkursie na kotlecie; są śmieszne, bo mają postawę okręgu a ścianki są kwadratowe:)) wlewamy 40ml trunku i lód, dopełniamy sokiem pomarańczowym. Następnie ostrożnie wlewamy odrobinę (bo jeśli wlejecie, tak jak ja, więcej, nie da się tego wypić:)) grenadyny. Delektujemy się! A syrop z grenadyny można też z braku laku dodac do herbaty!

4 komentarze:

ŁAKOMCZUCHY on 10 grudnia 2011 23:16 pisze...

przepadałam kiedyś za tym drinkiem ! ;)

Kaś on 11 grudnia 2011 00:41 pisze...

drinki - moja słabość :)
właśnie te słodkie, to moje ulubione
wpraszam się do Ciebie na tą tequilę :D

Karola on 11 grudnia 2011 08:49 pisze...

zapraszam, jeszcze 3/4 butelki stoi ;)

burczymiwbrzuchu on 13 grudnia 2011 12:03 pisze...

Drink naprawdę świetny, ale tequila zdradliwa jest :D

Prześlij komentarz

 

Pasibrzuchy! Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
and web hosting